Вопросы для парня чтобы лучше его. Как возбудить парня на расстоянии через короткие смс. Вопросы, которые позволят лучше узнать парня

ВПР. Английский язык. 11 класс. Письменная и устная части. Тренировочные тесты. Базовый уровень. Гулов А.П.

О.: 2018 - 24 с.

Пособие поможет школьникам подготовиться к Всероссийской проверочной работе базового уровня в 11 классе. Также сборник может использоваться для дополнительной подготовки к ЕГЭ по английскому языку.

Формат: pdf

Размер: 4 Мб

Смотреть, скачать: drive.google

Auduo:

Формат: mp3 / zip

Размер: 11 ,4 Мб

Скачать: drive.google

Письменная часть
Задания по аудированию (1-5) 5
Задание по чтению (6) 6
Лексико-грамматические задания (7-18) 7
Устная часть
Задания 19-20 9
ТЕСТ 2

Письменная часть
Задания по аудированию (1-5) 10
Задание по чтению (6) 11
Лексико-грамматические задания (7-18) 12
Устная часть
Задания 19-20 14
ТЕСТ 3

Письменная часть
Задания по аудированию (1-5) 15
Задание по чтению (6) 16
Лексико-грамматические задания (7-18) 17
Устная часть
Задания 19-20 19
ТЕКСТЫ АУДИОЗАПИСИ ДЛЯ ЗАДАНИЙ 1-5
Тест 1 20
Тест 2 21
Тест 3 23
ОТВЕТЫ
Тесты 1, 2, 3 24

На выполнение письменной работы по английскому языку отводится 1 час (60 минут). Работа включает 18 заданий.
Первые пять заданий - это задания на аудирование. Рекомендуемое время на выполнение составляет 10 минут.
Задание 6 - это задание на чтение текста с пониманием его основного содержания. Рекомендуемое время на выполнение задания - 15 минут.
Далее следуют 12 заданий лексико-грамматического характера. Рекомендуемое время на выполнение этих заданий составляет 35 минут.
При выполнении заданий следуйте инструкции и записывайте ответ в работе в отведённом для этого месте. В случае записи неверного ответа зачеркните его и запишите рядом новый. Вы можете использовать черновик. Записи в черновике проверяться и оцениваться не будут.
Советуем выполнять задания в том порядке, в котором они даны. Для экономии времени пропускайте задание, которое не удается выполнить сразу, и переходите к следующему. Если после выполнения всей работы у вас останется время, вы сможете вернуться к пропущенному заданию.
На выполнение устной части проверочной работы по английскому языку отводится 15 минут на одного отвечающего. Устная часть содержит два задания: чтение текста вслух и описание фотографии с опорой на план. Устная часть выполняется в компьютеризированной форме в специально оборудованной для этого аудитории после завершения выполнения письменной части.
Баллы, полученные вами за выполненные задания, суммируются. Постарайтесь выполнить как можно больше заданий и набрать наибольшее количество баллов.

Bess Kate

2. Какое предложение соответствует картинке? Выбери и прочитай правильный ответ.

  1. Frogs like clocks.
  2. The fox likes the clock.
  3. Foxes like cats.
  1. I can see a nice crocodile.
  2. I can see nine crocodiles.
  3. I can see five crocodiles.
  1. I see a pig with a stick.
  2. I see a frog with a pen.
  3. I see a pig with a frog.
  1. Прочитай отрывок из письма Ани её английскому другу Джону. Как ты думаешь, о каком животном она пишет. Назови его.

I have got a friend. It is red, blue and green. It is brave. It is not angry. It is nice. It can fly well. It likes to fly to the zoo. It can"t run and swim. Its name is Polly. It is five. It lives with me, my mum and dad. It likes my home. We like Polly too.

  1. Выбери нужное слово. Прочитай предложения.
  1. Bob ... got a strong dog.

A) have b) has

  1. We ... got ten pencils.

a) have b) has

  1. I ... a pupil.

a) am b) is c) are

  1. My friends ... brave and strong.

A) am b) is c) are

  1. ... you sad?

A) am b) is c) are

  1. He ... not lazy.
  1. am b) is c) are
  1. Убеди родителей купить тебе домашнее животное. Тебе это удастся, если ты расскажешь о нём как можно больше.

6. Вы познакомились в международном лагере. Узнайте как можно больше друг о друге. Разыграйте с одноклассником разговор.

Предварительный просмотр:

в 2015 – 2016 учебном году

по английскому языку

в 3 классе

1. Послушай рассказ мисс Чэттер о неизвестном герое, который спас кошку из холодной реки. Помоги мисс Чэттер найти и поблагодарить героя. Отметь его ✓ на картинке.

2. Прочитай письмо и выполни задания.

Dear pen friend,

My name is John. I am a boy. I am nine. I am from the USA. I live with my mum, dad and two sisters Betty and Kate. They are five. The girls like fairy tales. What is your name? How old are you? Have you got a sister or a brother?

My birthday is on the 18th of August. Summer is my favourite season. In summer I roller skate, ride my bike and swim. I can swim very well. I like to play football and tennis. When is your birthday? What is your favourite season? What do you like to do? What can you do well?

I have got a grey rabbit Harry. Harry is nice and funny. He likes to skip and play. Harry likes carrots, cabbage and bread. I like my rabbit but I would like to have a dog and a big parrot. Have you got a pet? Is it funny? Please write back.

Your pen friend,

John Smith

1) Закончи предложение. Обведи соответствующую букву.

John has got...

  1. mum, dad, two sisters and a brother Harry.
  2. mum, dad and two sisters.
  3. mum, grandpa and two sisters.
  1. Найди правильный ответ на вопрос: “When is John’s birthday?” Обведи соответствующую букву.

A) in spring b) in summer с) in autumn

  1. Прочитай предложения. Отметь неверное предложение. Обведи соответствующую букву.
  1. John is from the USA.
  2. He has got a rabbit.
  3. John likes to read fairy tales.
  4. He would like to have a big parrot and a dog.
  1. Соедини начало и конец предложения.

John likes carrots, cabbage and bread.

Harry like fairy tales.

Betty and Kate likes football and tennis.

3. Выбери нужное слово. Обведи соответствующую букву.

  1. Where ... the children? a) am b) is с) are
  2. John ... got a grey rabbit, a) have b) has
  3. My little sister doesn’t ... a bike, a) have b) has
  4. Ann ... her beautiful flowers every day. a) water b) waters
  5. Does Tiny ... letters and postcards? a) get b) gets
  6. When do the friends ... to bed? a) go b) goes

4. Прочитай рассказ и вставь пропущенные слова.

I home, his, gets up, breakfast, face, usually, watches

Andrew lives with his mum, dad and little sister Rose. Andrew is a pupil. He goes to school every day. He____at seven o’clock. He washes his ___ and hands, cleans his teeth. Andrew and his dad havе____at 7.45 am. Andrew comes ____ at 2 pm. After lunch he does__ homework and plays with Rose. In the evening Andrew __ TV or reads books. He _____ goes to bed at 9 pm.

5. Прочитай письмо Джона ещё раз (упражнение 2). Напиши ему ответ. Постарайся ответить на все вопросы, которые есть в письме.

Dear John,

My name is I am from Russia. I am

I live with

My birthday is on the

My favourite season is

I like to

I can

I have got

Please write back.

Your pen friend

Предварительный просмотр:

Контрольная работа в 4 классе

Часть I

Послушай тексты и обведи букву под картинкой, отражающей содержание текста.

Часть II

Прочитай текст и выполни задания.

It was the first day at school. It was nine o’clock. All the pupils were in the classroom. They knew they had a new teacher - Miss Chatter.

After the bell Miss Chatter came into the room. She was kind and nice.

“Good morning, children,” she said and smiled. The lesson began. But the pupils didn’t do what their new teacher said. They spoke loudly and ran in the classroom.

Suddenly it became dark and very cold for a minute.

The pupils sat still at their desks and looked at Miss Chatter.

Their new teacher took Oliver’s pen, looked at it and said: “Three, two, one!” The blue pen became red and turned into a nice red umbrella. Miss Chatter took the umbrella and touched Oliver’s chair. The chairs began to dance with the children sitting on them. Oliver was happy. All pupils laughed. Soon all the chairs and the pupils danced in the classroom.

Miss Chatter opened the umbrella and the rain of sweets began. The pupils were surprised but happy. “It’s great!” Oliver said.

In the second lesson Miss Chatter and her pupils counted white rabbits and black kittens

in the classroom, read stories about whales, talked with the goldfish. Children answered her questions, drew on the walls of the classroom and learned funny poems by heart. The pupils had a good time. They enjoyed Miss Chatter’s lessons.

The next morning Oliver, Ann and their classmates ran to school. But there was a different teacher in the classroom - a new teacher.

“Where’s Miss Chatter?” asked Ann.

“Who?”

“Our teacher - Miss Chatter!” answered Oliver.

“I don’t know Miss Chatter. Let’s begin our lesson,” said the new teacher.

The children were sad. But Oliver saw Miss Chatter’s red umbrella in the left corner of the classroom. He smiled.

  1. Закончи предложение, выбрав один вариант из трёх предложенных.

1) On the first day at school...

  1. the pupils had only one lesson.

B) a new teacher came into the classroom.

  1. the pupils went for a walk.
  1. Выбери правильные ответы на вопросы.

1) Why did Oliver and his classmates run to school the next morning?

А) They wanted to see Miss Chatter’s umbrella.

  1. They liked to run in the classroom.
  2. They liked Miss Chatter’s lessons.

2) Why did the pupils sit still at the desks?

  1. Miss Chatter spoke loudly.

B) It became dark and cold for a minute.

  1. The lesson began.
  1. Выбери утверждение, которое не соответствует содержанию сказки.
  1. At first (сначала) the pupils didn’t do what Miss Chatter told them.
  2. There was a rain of toys in the classroom.
  3. Oliver and his classmates had a good time that day at school.
  4. There was a red umbrella in the corner of the classroom.
  1. Пронумеруй предложения в соответствии с прочитанной сказкой.

They read stories about whales and talked with the goldfish in the lesson.

It became dark and very cold in the classroom.

“Good morning, children,” Miss Chatter said and smiled.

But they saw a different teacher in the classroom. She wasn’t Miss Chatter.

The chairs danced with happy pupils in the classroom.

Часть III

Заполни анкету для занятий в кружке любителей английского языка.

  1. Name
  2. Phone number
  3. Favourite subjects I like to
  4. Your hobby
  5. What do you like to do in your English lesson?

Предварительный просмотр:

Материалы для промежуточной аттестации

в 2015 – 2016 учебном году

по английскому языку

в 5 классе

a) Match the words to make phrases.

to protect

to play

to repair

to catch

to treat

ships

criminals

computers

sports

animals

b) Complete the sentences with the new word combinations.

1. Vets__________different__________: domestic, wild and zoo.

  1. Where do you_______________? - At school. We have a big playground and swimming pool.
  2. He’s going to be a mechanic. He wants to
  3. Police officers have a dangerous job. They
  1. Complete the text.

Use: very, takes, dangerous, intelligent, hard, athletic

We asked people of different occupations: “What characteristics should (должен) a person have to do such a job?” Read their answers.

“I’m a firefighter. Sometimes my job can be dangerous. If you want to do this job, you should be brave, and responsible.”

“I work as a nurse. Every day a nurse care of sick people. A nurse works_____.

It isn’t easy. She should be kind and friendly.”

“I am a teacher. You should know a lot of things to answer the questions of curious students! So

you should be sociable and And the teacher should love children.

I think it’s important.”

  1. Complete the sentences. Circle the right letter.
  1. My mum always care of all the members of our family.

a) will take b) is taking c) takes

  1. When my granddad was younger, he was a police officer and ... criminals.

A) catches b) has caught c) caught

  1. Who are these letters from? - I don’t know. The postman ... just... them.

A) is bringing b) will bring c) has brought

  1. When ... you ... to the library? - The day after tomorrow. I haven’t finished the book yet.

A) will... go b) have ... gone c) did ... go

5. What ... you ... ? - Stamps. It is my hobby.

A) do ... collect b) have ... collected c) will... collect

6. Last year, my sister visited Moscow and ... a lot of photos.

A) takes b)took c)take

  1. Look! They…. theirs bikes without using their hands!

A) have ridden b) will ride c) are riding

  1. Ben can go home now. He… his test.

A) will do b) is doing c) has done

  1. The students ... to school 5 days a week. There are no lessons at weekends.

a) go b) went c) have gone

  1. Put the words into the correct order.

are / What / you / going / be / to /?

speaking / with / students / her/ The / is / teacher /.

tell / us / you / Will / about / hobby / your /?

protect / businessmen / Bodyguards / stars / and /.

He is a vet. Animals / He / takes / care / sick /.

  1. Complete the letter. Put the verbs in the Past Simple or the Present Perfect.

Dear Jane,

It’s always a pleasure to read your letters! It was (be) great to know about your hobbies. I_____(already / to finish) my homework and I can write you a letter about my hobbies. I like reading, too. Last month I____(take) part in school competition for young readers. I ____(to win) the first prize. I like reading fantasy stories. I__(just / to finish) a novel “The Hobbit” by J. Tolkien.____you__ (to read) it?

Theatre is my another hobby. I______(to join) the School Theatre recently. And now I want to be an actress. Yesterday my parents and I___(to go) to the theatre. The performance was wonderful!

What do you think about it? And what are you going to be?

Write back soon.

Best wishes,

Mary

Предварительный просмотр:

Материалы для промежуточной аттестации

в 2015 – 2016 учебном году

по английскому языку

в 6 классе

Listening

Задание 1. Послушай четыре рассказа юных путешественников. Установи соответствие между рассказом говорящего и названием праздника. В задании дано одно лишнее название праздника. Ты услышишь каждый рассказ дважды. Занеси свои ответы в таблицу.

  1. St Valentine’s Day
  2. Pancake Day
  3. Mother’s Day

Speaker ]

Speaker 2

Speaker 3

Speaker 4

  1. Bonfire Night
  2. Christmas Day

Задание 2. Послушай разговор Линды и Тома. Выполни задания. Закончи предложения, выбрав правильный вариант из трех предложенных. Обведи соответствующую букву. Ты услышишь разговор дважды.

  1. Linda
  1. has already bought a present.
  2. has no idea what present to buy.
  3. wants to buy a small turtle.
  1. Travelling underwater is
  1. an interesting novel.
  2. a computer game.
  3. an adventure film.

3) Their friend, Sam, likes

  1. taking colourful photos.
  2. going fishing in the sea.
  3. studying the underwater world
  1. Tom decides to buy
  1. a computer game.
  2. some exotic fish.

С. an adventure book

Reading

Прочитай текст и выполни задания 3, 4, 5.

Laura and Catherine didn’t want to go camping. They didn’t want to sleep in a tent, or eat roots or drink dirty water from a river. All they wanted was to be home in their nice warm beds, with no bugs, wild animals, or dirt on the ground. But they had to walk along the forest path together with their mum and dad. They had crossed a river and now their socks and shoes were wet. It was terrible! They were so tired, they wanted to eat and sleep.

At last, they stopped for the night. Dad set up the tents and made a fire, then he caught some fish in the river for supper. The sisters didn’t like fish very" much but they had to eat it because they were very hungry. After supper, the girls pulled their wet clothes off, and put on their nice clean pyjamas.

“Mum, it’s uncomfortable to sleep in a tent,” said Laura.

The girls wanted to fall asleep but they couldn’t.

“What’s that noise?” Catherine asked.

“HOO! HOO! HOO!”

“EEEEEEEP screamed the two sisters. Mum and Dad jumped out of their tent. “There’s a monster in that tree!” screamed Laura.

Dad laughed. “It’s only an owl. Now go back to sleep, please!”

“CROAK! CROAK! CROAK!”

“EEEEEEE!” screamed the girls.

“That’s just a frog. It won’t hurt you. Please go to sleep, girls"!” Mum said.

Later that night, Laura woke up again. She looked outside the tent and saw a big shadow. She screamed again, “EEEEEEE! Dad! Help!”

“Girls, it’s only me,” Mum said. “It was cold so I went to get another blanket out of my backpack.”

The next morning, the girls felt a little silly about the night before.

“We’re sorry, Mum, Dad. We were like babies,” said the sisters.

“It’s all right, girls,” Dad said. “At least tonight you won’t be scared because you know what those noises are.”

They hiked a long way that day and were tired. The girls happily dimed into their tent and dad wished everyone “good night”.

“HISSSSSSSSS!”

“ЕЕЕЕЕЕГ screamed the girls.

Dad looked at Mum and sighed, “Here we go again!”

Задание 3. Выбери правильный ответ на вопрос. Обведи соответствующую букву.

What is this text about?

  1. A family who went for a walk in the forest.
  2. A family who went on a cross-country camping trip.
  3. A family who lived in a big forest.
  4. A family who hated hiking and camping.

Задание 4. Закончи предложения, выбрав правильный вариант из предложенных. Обведи соответствующую букву.

  1. The sisters wanted to stay at home because they did NOT like
  1. long cross-country trips.
  2. cold wet weather.
  3. setting up tents.
  4. fish for supper every day
  1. The first night was terrible tor the girls because
  1. they were hungry.
  2. they were alone.
  3. thev were scared.
  1. they were cold
  1. During the second night, the sisters
  1. slept well in their tent.
  2. went fishing to the river.
  3. sat next to the fire with their father.

D. cried and screamed again.

Задание 5. Прочитай предложения. Отметь предложения, которые соответствуют тексту,- Т (true), и предложения, которые не соответствуют тексту,- F (false).

  1. The sisters were happy to go hiking with their parents.
  2. Though they were hungry, they didn’t eat fish for supper.
  3. The sisters were afraid of the forest’s night noises.
  4. The sisters couldn’t fall asleep during the second night, either.

Writing

Задание 6. Прочитай отрывок из письма. Напиши ответ своему другу по переписке. Ответь на его вопросы.

…Yesterday, our class got an unusual piece of homework. We have to write about the holidays which people celebrate both in Britain and in other countries. Each student got a holiday to describe. Could you help me, please?

I need some information about a holiday which is similar to our Pancake Day. Have you got a similar holiday in Russia? How do you celebrate it? Do you like this holiday and why?

Hope to hear from you soon.

Best wishes,

Предварительный просмотр:

Материалы для промежуточной аттестации

в 2015 – 2016 учебном году

по английскому языку

В 7 классе

1. Put in the missing words:

What"s the matter with you, Sam?

I … bad. I’ve got a ... nose and a … .

Have you … a cough?

No, only a … throat.

Well, my dear, I think you"ve got ... . Stay in bed, take … and you"ll feel … in a few days.

Shall I go ... school tomorrow?

No, you should … in bed for two or three days.

It"s great. Tomorrow the Olympic Games will begin and I can ... sports from morning till night.

Oh, you are a ... fan, aren"t you?

Yes, but I"m not just a … . I"m good ... football and basketball.

2. Complete the sentences:

1. Be ...! Don"t break the mirror. (careful / carefully)

2. Look! That young sportsman is swimming very ... . (quick / quickly)

3. His new manager is lively and ... . (energetic / energetically)

4. Now I ... skate four times a week. (usual / usually)

5. The girl was... at jumping and running. (good / well)

6. What’s the matter with you? - I feel… (bad / badly)

3. Complete the sentences:

1. The boy works ... at his English. (hard /hardly)

2. Oh, it"s too ...! I should leave. (late / lately)

3. It takes me ... 40 minutes to get to the swimming pool. (near / nearly)

4. The sportsman was tired and could... speak. (hard / hardly)

5. There is a modern sports centre ... our school. (near / nearly)

6. The athlete can jump very... . (high / highly)

7. I haven"t visited my old granny ... . (late / lately).

8. He is a ... skilled engineer. (high / highly)

4. Complete the sentences: put the adjectives or adverbs in brackets in appropriate form.

1. Yesterday she danced … than usual. She had a terrible backache. (bad)

2. I hope they"ll come ... tomorrow morning than today. (early)

3. He works... at English than his friend. (hard)

4. He swims ... than the Canadian sportsman. (fast)

5. You should play ... than yesterday. (carefully)

6. Steve and Sam did ... in the last game. (badly)

5. Read the text and answer the questions

Some time ago the British had very difficult money system. There were twelve pence in a shilling and twenty shillings in a pound. It means that they had more than one hundred pence in one pound. For a tourist it was almost impossible to Understand and use this system. But in 1971 it was changed to a simpler one. One pound is now one hundred pence, which is the same as in most money systems of the world.

You can sometimes think that over half of the people you see in the streets of London in summer are not Londoners, and most of them are not British at all. This is because London is one of the most popular cities of the world. Millions of people come here every year. So you can hear a lot of different languages on buses, in the Underground, in cafes and restaurants.

  1. How many pence were there in one pound before 1971?
  2. Is British money system different from systems of European countries now?
  3. When do most tourists come to London?
  4. Why can you hear a lot of languages in the streets of London?
  5. Why was it difficult for tourists to use the old British money system?

Предварительный просмотр:

Контрольная работа по английскому языку в 8 классах

I. Complete each sentence with one of the words - or phrases below. Use each one once only.

Under the threat of, was fond of, made him, was fond of, great wisdom, quit, lack of, believed in, patient, succeeded in, had to.

Isaac Newton is one of the greatest men in the history of science. He was born in a small village in England. His father, a poor farmer, died when Isaac was only 14. Newton had to ... school. The family suffered from a ... money. His mother ... help her on the farm. However. Isaac didn"t like farming. He ... poetry and mathematics. So he was sent back to school. He ... in his studies and entered Cambridge University after school. In autumn 1660 ... plague (чумы) Cambridge University was closed. Isaac Newton ... return to his village and stay in his village for a year and a half. At home he went on with his studies. He was ... and hardworking. He... science and... ideas. When he was 21, Newton created the binomial theorem (теорию бинома). Isaac Newton was a man of... . He died in 1727. There is a monument to Isaac Newton in Cambridge with the words "Newton. Who Surpassed (превзошел) All Men of Science".

II. Complete the sentences. Fill in do or make in an appropriate form.

2. The boys got up at 6 a.m., ...their beds and ... morning exercises.

3. Mike has gone into town to ... some shopping.

4. 90% of housework is... by women.

5. The car was... in Germany.

6. Don"t worry! Just ... your best.

7. I"ve ... some coffee for you.

8. Last Sunday they... fun of him because he was wearing a strange hat.

9. Mr. Black ... a lot of money as a lawyer.

10. Have you ... friends with your new classmates yet?

III. Underline the word with the same or similar meaning.

1. threat

a) bullying b) argument c) warning

2. to be ashamed

a) to be unable b) to be shy c) to be surprised

3. to succeed in

a) to be out of luck b) to win c) to manage

4. mad

a) ambitious b) clever c) crazy

5. tolerant

a) patient b) kind c) ambitious

6. to argue

a) ask b) to disagree c) to trouble

IV. Complete the sentences. Fill in to if necessary.

1. What makes you ... think so?

2. She asked us not ... be late.

3. His mother told him ... come back at 10.

4. She made her son ... read the letter.

5. We want you ... join our organization.

6. Hot weather makes me ... feel sick.

7. Don"t make me ... laugh.

V. Read the text and do the tasks.

Leonardo da Vinci

When they hear the name Leonardo da Vinci, most people think of his famous painting, Mona Lisa. This picture is in an art gallery in Paris, and it is visited by millions of tourists every year.

But Leonardo wasn"t just a painter. He was also a talented inventor, engineer, architect and sculptor. He was full of new and exciting ideas.

Leonardo da Vinci was born in 1452 at his father"s country home near the town of Vinci in Italy. He spent his childhood surrounded by the wonders of nature, perhaps watching animals and insects that were all around him.

Leonardo was hungry for knowledge. He studied the world around him and drew the things he saw. He read everything he could find, listened to other people"s ideas, and made notes of the things he learned. Some of his notebooks were as large as wall posters, and others were small enough to carry in his pocket. Many have been lost, but some of them were published in the 1800s and can be seen today.

Although he was full of new ideas, Leonardo didn"t build many of his inventions. One of his notebooks includes a drawing of a person with a parachute. Only 300 years later, in 1783, a Frenchman became the first person who made and used a parachute.

Leonardo did lots of drawings of arms and legs and other parts of the body and he designed a mechanical man - a robot! This robot could sit up, wave its arms, move its head and open and close its mouth.

Leonardo da Vinci died in 1519. He was truly a man ahead of his time.

1. What kind of text have you just read?

a) a fairy - tale b) a biography c) an adventure story d) science fiction

2. Which of these would be the best as a different title?

a)Leonardo da Vinci - a famous painter.

b) Leonardo da Vinci - a man who invented a parachute.

c) Leonardo da Vinci - a man who studied the world around him.

d) Leonardo da Vinci - a man ahead of his time.

3. Choose the sentence which is not true.

a) Leonardo da Vinci is a world famous painter.

b) Leonardo da Vinci wanted to learn as much as he could about the world around him.

c) Leonardo da Vinci made notes of the things he learnt.

d) Leonardo da Vinci was the first man who made a parachute jump.

e) Leonardo da Vinci designed a robot.

4. What do the words "a man ahead of his time" mean?

a) человек, идущий в ногу со временем

b) человек своего времени

c) человек, опередивший свое время

d) умнейший человек своего времени

Предварительный просмотр:

Материалы для промежуточной аттестации

в 2015 – 2016 учебном году

по английскому языку

в 9 классе

  1. Listen to the people speaking about their future careers. Match the number of each speaker (1, 2,3) with the sentence (a, b. c, d, e) that reflect his or her idea most accurately.
  1. I haven"t decided what to do after leaving school yet; I’ll concentrate on my studies and choose my career later.
  2. I don"t want to think about my future career or my studies at school, I don"t want to think about any problems. I just want to have fun!
  3. I want to take up my father"s job and become a famous surgeon.
  4. I’ll take up my father"s job and will try to- develop the family business.
  5. I don"t think that I"m suitable tor the professions that my family has chosen for me, but I know what career to choose.
  1. Complete the paragraph. Choose the right word.

Even it you arc very careful, you can’t ... (1) the risk of being injured while doing any sport. Gymnasts, hockey players and sprinters can break their legs and arms or can be badly hit when they train or compete. Some of the famous sportsmen suffer from their … (2) for the rest of their lives. It’s ... (3) that sportsmen like parachutists, divers and mountain climbers take even more serious ... (4). If they can"t concentrate or… (5) the speed of the wind or forget to check their .. (6), they can get into serious danger and the situation can become tragic for them.

avoid

b) take

face

escape

dangers

h) victories

injuries

discoveries

exotic

b) evident

unbelievable

eccentric

danger

b) risks

chance

part

misunderstand

h) uncalculate

mistake

miscalculate

equipment

b) things

passport

feelings

  1. Read the dialogue. Then mark the sentences as true (T) or false (F).

A: Hi, Ben! How were your exams?

B: Nice of you to ask about them. Everything is all right. Thanks.

A: Is it? You look worried. Is there anything wrong?

B: No, everything"s all right, but when we were waiting for the results of the exam, we spoke about our future and our career plans. You know. I was the only one who hadn"t decided yet.

A: Well, let"s try to find out what kind of job could be suitable for you. I"ve got a special test that might give us the answer. All you need to do is to answer some questions. T he first one is: “Would you like to work in an office or be out and about during working hours?”

B: It depends... But no, I think I would rather work inside. It could be difficult to be outside if the weather is bad. But I want to have the opportunity to be out in good weather, too.

A: Are good working conditions, job

satisfaction and stability important to you?

B: Yes, I want my job to be exciting but not very stressful. Stability is very important to me, too. But I don’t want to work at the weekend or in summer.

A: And how about job satisfaction? What does that mean to you?

B: To me, job satisfaction isn’t just a quick promotion or good money. I want to feel useful

A: Would you prefer working with machines or with people?

B: When I was little, I enjoyed taking things apart to see how they worked. But now communicating with people is much more important to me, I want to work with nice and friendly people.

A: OK. That"s enough. Let’s have a look at the test results. Well, there is a long list of jobs which meet your requirements. And the job of babysitter is at the top of the list.

B: Babysitter?! I have never thought about babysitting, but I don"t mind working with children, I ’m very .good at sports and the job of a coach has a lot of advantages. I’ ll definitely try to learn more about it.

1. Ben looks worried because he failed his exams.

2. Ben has passed his exams.

3. Ben decided everything about his career when he was little.

4. Ben has no career plans and it worries him.

5. Ben wants to have any job that allows him to work outside in any weather because he hates being in an office.

6. Ben doesn’t care about stability in a job.

7. Ben doesn’t mind if the job is stressful and be doesn"t mind working at the weekend.

8. Job satisfaction for Ben means only good money and promotion opportunities.

9. Ben discovers that a job as a coach might be suitable for him.

4) Read the article and fill in the gaps with the sentences and parts of sentences A - G. Write the letter of the missing sentence in the box. There are two extra letters you will not need.

Robot technologies in our home

here are lots of science fiction books and films about robots. Nice and humanlike metal and plastic creatures often become children’s friends there. Robots learn how to distinguish between good and evil, and how to become a friend to a human being. To our surprise and delight we find out that robots are able to experience feelings - they can feel happy, upset, and even angry. (1). They can even risk their life, (2), for someone they love.

Is artificial intellect a pure fantasy or are there any scientific discoveries behind this idea? (3) What we know for sure is that robotics is a rapidly developing technology, and soon we can expect robots to enter our houses and stay there for a long time. It’s already happening in Japan, where machines of all shapes and sizes are widely used. Besides being used in different industries, robots do lots of housework: they clean the house, serve tea and wash up after that. (4) These robots wake people up in the morning, inform them about the weather and ask questions about their health. The robots are able to recognise faces, keep eye contact and maintain conversations. In Japan, (5), humanoid robots have already become friends for lots of elderly people.

Robots for households are usually designed in a humanlike manner and resemble human beings - they have a head, arms and legs. Japanese scientists believe that in several years robots will be common in every household and feel very enthusiastic about it.

A. in robots’ terms they risk being destroyed or reprogrammed

  1. Amazing but robots can take care of disabled or aged people!
  2. Some rescue robots, which can dig deep after earthquakes, have already been created.
  3. It’s still difficult to answer this question.
  4. We can see robots break the technological law of logic and rational to defend human beings.
  5. Elderly people often feel lonely and need some company.

G. which has the largest percentage of aged people in the world

Предварительный просмотр:

Контрольная работа за II четверть 10 класс

Listening

Listen to a conversation and choose the correct answer.

1. Eddy is playing a computer game to relax after his Spanish lesson.

2. Eddy is playing a computer game to practise the Spanish language.

3. Eddy is playing a computer game to develop his computer skills.

Use of English

Use the words in the appropriate forms.

Friends call me Lucky because I don’t have to work. If I remember it ... (1. correct ), it was Confucius, a Chinese ... (2. philosophy ), who said «Choose a job you love and you will never have to work a day in your life». So I did that. And the thing I enjoy most of all is taking photos. This love for ... (3. photo ) gave me a reason for travelling, which is the second thing I love very much. My career started at twenty when I received a ... (4. profession ) camera as a gift, and since then I’ve been travelling the globe for 25 years. I work for several magazines and journals, they buy my photos, and that’s why I can afford to make it my lifelong ... (5. occupy ) . I’ve got a large collection of images of people and places. My favourite series is the ... (6. Australia ) photos, because to me nothing can be compared to the ... (7. stun ) views you can find there. Throughout Australia you can find ... (8. impress ) rocks, awesome bush forests and amazing ocean waters.

Reading

Read the text and fill in the gaps with sentences A-G. There is one sentence you do not need.

Pets create a very special atmosphere at home, they add to the feeling of coziness and safety. They help us cope with stress and, being dependent and helpless in our world, make us feel important and worthwhile. (1) They wouldn’t survive in our flats and houses if we didn’t bring them food from the pet shops and essential vitamins from the vet clinics. They need us because a dog needs walking, a horse needs rubbing, and a goldfish wants the water in the tank to be clean and clear.

Some psychologists say that people who are lonely and non-confident tend to keep exotic pets. Those people hope that an unusual pet can add to their identity, put them aside from the crowd and help gain popularity with other people. (2) We pretend that we treat them as members of the family and try to impose our love on them. However, sooner or later the question emerges: do we have the right to sort out our own problems at animals’ expense? (3)

Scientists and environmentalists speak strongly against the so-called pet lovers, who adopt a kitten or a puppy just to please the kid or because of some impulse. Even the animals which have been living with people for centuries and have already adjusted to our world, need much more than their owner’s love. They need care based on knowledge, otherwise they’ll cause problems to you and their life will turn into a miserable experience. Before adopting a little hamster you need to find out everything about its eating habits and peculiarities of the cage housing. You need also to be aware that the pet requires everyday care and that you may find it monotonous and boring.

(4) Milagres, an Australian koala, could be considered a lucky one as she got to the zoo in time for the vets to save her. A European tourist had illegally exported her from Australia, as he was obsessed with the idea of keeping that cute animal in his backyard. “I was going to plant a Eucalyptus tree in my back garden, and I thought that keeping a koala wouldn’t be such a problem”, explained he later. That was a dangerous misconception. (5) It can’t digest hard and thick eucalyptus leaves, and that’s why you need to have from one to six hundred eucalyptus trees to keep your koala happy and healthy. The number of trees depends on the climate - the more humid the climate is, the fewer trees you need (within the range given above). (6)

Little koala Milagres exemplifies a big problem caused by ignorant pet owners. Wild animals are neither toys nor interior design accessories and putting them in a wrong environment makes them suffer and eventually kills them.

A. When exotic animals are kept as pets, ignorance is even more dangerous and cruel.

B. Though koalas’ eating habits have been studied by scientists, the information about their diet is fragmentary and incomplete.

C. This is why lots of crocodiles, snakes and lizards, gorillas and cockatoos become inhabitants of densely populated, traffic jammed megalopolises.

D. Do we have the right to keep a crock in the bath, or a dolphin in the swimming pool?

E. Apparently, only zoo specialists are able to provide the animal with an appropriate menu.

F. We understand that the most fierce and dangerous creatures are vulnerable and helpless in people’s world.

G. In fact, the koala is very particular about the diet - it eats only very fresh green leaves, springs and sprouts.

Предварительный просмотр:

Материалы для промежуточной аттестации в 11 классе

Listening

Listen to the conversation and choose the correct answer: True , False , Not stated.

  1. Franc and Kate decided to go to the cinema together.
  2. The French comedy which they show at the nearest cinema house is the best film of the year.
  3. Kate had to send for the doctor because her brother had fallen ill.
  4. Kate"s mother had to go abroad on business.
  5. Kate doesn"t know how long her brother will have to stay in bed.
  6. A new sport club has been built not far from the supermarket.
  7. Kate suggests going to the swimming pool on Sunday in case the weather is fine.

Reading

Read the text and fill in the gaps (1-6) with phrases A - G. There is one phrase you do not need.

The need for ever more qualified specialists is growing geometrically. The world is getting more and more complex and today’s graduates are expected to know a lot and to be able to work with loads of information. The information they get may be highly controversial and to assess it, young people need to understand the interconnections between politics, cultures, economies and technologies around the world. Due to globalisation, education has practically ceased to function as a local system which trains workers for local industries. Today national education systems have to be changed (1) .

Languages awareness is one of the essential requirements to a graduate today. Whatever field you are going to work in, you’ll have to communicate with colleagues, partners, providers or clients all over the world. To do it effectively you need sufficiently developed communication skills, (2) . Lots of people understand the importance of foreign languages (3) . If you have already left school, is it still possible to acquire necessary language skills and make up for opportunities missed in school years? Most teachers would say “yes”, you can learn languages in any age and get impressive results (4) .

The innovations are particularly helpful to people who don’t have much time and cannot spend days in the language classroom. Over recent years computers have become increasingly important for learning languages. Computer technologies and the internet enable students to learn languages (5) . IT technologies save time and it’s the main reason why e-learning and various online courses are getting more and more popular. From home, or while commuting they can practise vocabulary, grammar or write essays (6) . There are special pieces of software that can record the students’ speech and programmes for work on pronunciation. Motivation for learning languages is increasing too. The internet, as the greatest technological advance, has brought the most essential thing into language learning - live communication across continents and cultures.

A which can be instantly e-mailed to the tutor

B due to new technologies and innovative approaches to language teaching

C because the internet courses are becoming very popular

D so that they could meet unified global standards

E in other words you need to speak and write well enough to be understood

F but unfortunately they don’t know how to improve their level

G without too much effort

Use of English

Read the following opinions and use the words in the appropriate form.

I’m convinced that we shouldn’t ignore politics. If young people are ___ (1. difference) to it, they can’t influence it. Someone else is shaping their future and they will have to accept the results, whatever they are. I’m not saying that we should take part in all kinds of ___ (2. move ). Politics is a very___ (3. controversy ) thing and it’s often very difficult to say who is right and who is wrong. I never support people who protest___ (4. aggression ), no matter how good their ___ (5. intend ) are. I think we should analyse ___ (6. inform ) and think for ourselves.

Writing

In some countries there are Animal Police that protect the rights of animals and defend them from cruelty and neglect. The environmentalists think that Animal Police should be established in every country.

Use the guidelines:

1. write to what extent you approve or disapprove of the idea

2. present your arguments “for”

3. present your arguments “against”

4. write your conclusion.

Write 200-250 слов

Какой должна быть идеальная любовница? Иногда - наивной и кроткой, иногда - вульгарной и дерзкой. Опытная, сексапильная, темпераментная, нежная женщина всегда знает, По СМС? Один из довольно пикантных вариантов!

Настоящая «тигрица» знает, как завести любимого человека буквально с полуслова, как довести его до «потери пульса». Непредсказуемая, спонтанная, импульсивная, мудрая, внимательная и тонкая женщина никогда особо даже не задумывается над тем, как возбудить мужчину по СМС. Главное - не стесняться своих желаний.

Как возбудить мужчину по СМС: проявляйте фантазию

Итак, подробнее. Зная о том, по СМС, можете нисколько не сомневаться: он всегда будет мечтать о близости с вами. Для этого понадобится лишь ваша фантазия и Поразмышляйте над тем, что больше всего возбуждает вашего мужчину. Можете даже поиграть в заводную словесную игру. Проявите себя в полной мере, ему это обязательно понравится.

Кстати, СМС-сообщения смогут помочь вам также в том случае, если вы немного стесняетесь прямого контакта. Или же если успели перепробовать самые разнообразные способы обольщения и жаждете разнообразия.

Мобильник - крайне полезная вещь

Как возбудить мужчину по СМС? Всё зависит от вас. Главное - наличие мобильного телефона. Ведь предназначен он далеко не только для звонков. При помощи сообщений вы можете так сильно возбудить своего мужчину, что он примчится к вам в считаные минуты, требуя продолжения.

Уникальность данного способа заключается в том, что вы можете сообщить своему партнёру о своих же намерениях или желаниях в любой момент, где бы вы ни находились. Представьте себе, например, что любовная переписка происходит прямо на деловых переговорах…

Пикантные переговоры

Эротические СМС в переписке - это, конечно же, просто нечто! Если это действительно происходит на переговорах, поверьте, они будут очень пикантными. Необходимость скрывать секретную информацию, и деловая обстановка только подогреют интерес вашего партнёра.

Ну а вам не стоит стесняться. Просто пишите то, что вам хочется. Не переживайте о том, что можете показаться слишком развратной женщиной. Поверьте, в этом случае ваш мужчина о вас плохо не подумает. Попробуйте описать ему картину того, что ожидает его после работы, чем он будет вознаграждён и т. д.

Голосовая почта

Кстати, эротические СМС могут быть не просто текстовыми. Сообщения на смогут ещё больше возбудить вашего мужчину. Ваш заигрывающий голос сведёт его с ума. Таким способом пользуются многие девушки, ну а все без исключения мужчины остаются довольны.

К голосовому сообщению можно добавить ещё и фото. Намекните партнёру на то, чего вы ждёте. Пусть данный сюрприз будет и мелким, однако он взбудоражит вашего любимого, напомнит ему о том, что вы думаете о нём даже тогда, когда его нет рядом.

Между прочим, это психологический момент. Ваш мужчина почувствует к своей персоне с вашей стороны. От этого в ваших отношениях появится больше доверия и близости.

Заводите словами

Прежде чем рассмотреть некоторые примеры возбуждающих СМС мужчине, стоит задуматься о тех фразах, которые вы будете готовы ему написать. Поверьте, грамотно построенная переписка сведёт вашу вторую половину с ума. Побудьте немного Клеопатрой, умеющей покорять сильный пол, а может быть, и немного девушкой из агентства «Секс по телефону». В общем, старайтесь изо всех сил.

Как обратиться

Лучше всего, конечно же, звучит возбуждающая СМС мужчине. Своими словами расскажите, чего вы хотите. Добавьте в свои фразы как можно больше сексуальности. Не нужно резкости. Просто некоторое количество интима в нужном месте.

Очень важным элементом в вашем СМС-сообщении будет обращение. Напишите ему «мой самый лучший», «родной», «любимый». Звук собственного имени для мужчины приятен всегда. Однако помимо него и производных ласкательных от него существует и множество других вариантов. Обратиться к любимому можно ещё, например, так: «мой герой», «моё счастье», «желанный», «котёнок» и т. д. Ну а дальше - само сообщение. Что можно написать? Попробуйте такие варианты:

Когда достаточно завели…


И в социальных сетях

Само собой, на сегодняшний день лишь мобильными телефонами никто не ограничивается. Социальные сети также позволяют вам общаться со своими любимыми эротически. СМС, возбуждающие мужчин, длительное время будут храниться в истории сообщений, вновь и вновь разогревая интерес партнёров, напоминая о пикантном разговоре и своих ощущениях.

Хорошая и страстная любовница может оттачивать искусство соблазнительницы и месяцами, и годами. Главное - уметь заводить любимого на расстоянии. Только не забывайте о грамотности. Если мужчина в орфографии разбирается лучше вас, а вы присылаете ему СМС с грубыми ошибками, вы не возбудите его, а, скорее, рассмешите.

Ну и вам остаётся решить, какие это будут сообщения. СМС или ММС… Стихи или проза… Проявляйте фантазию. Ищите правильный подход. И если вы сможете его найти, всё будет замечательно.

Всё зависит от стадии отношений

Ни для кого не является секретом тот факт, что мужчин возбуждают пошлые СМС. Но не забывайте и о том, что нужно себя контролировать, не переступать черту. Содержание текста очень важно для мужчины.

Если ваши отношения находятся на начальной стадии, постарайтесь не слишком сильно удивлять его своими порывами, своей откровенностью. Напишите, к примеру, что-то вроде:

  • «Я захотела написать тебе сообщение именно в этот момент. Не могу насмотреться на твою фотографию. Хочу видеть не только фото, но и тебя. Поцеловав картинку, не получишь ответ… Давай увидимся?»
  • «Сегодня я видела великолепный сон. Ты был в главной роли. Позвони мне, я расскажу, что мы с тобой делали».

Ну а если у вас уже были сексуальные отношения, можно тем более поиграть. Например:


Прежде - побольше информации

Ещё один момент. Важно не только знать о том, какие слова возбуждают мужчин. СМС окажет куда большее влияние, если вы тонко намекнёте в нём на определённое качество вашего мужчины, на какую-то особенность или черту характера, только ему присущую. То есть, прежде чем отсылать такие письма, необходимо знать о нём как можно больше… Если вы знакомы уже давно, это проблемы не составит. Если же ваши отношения только завязываются (или вы только планируете познакомиться), внимательно следите за его профилем в социальных сетях. Как правило, пользователи описывают здесь свои предпочтения и привычки, выставляют разнообразные фотографии. Если вы будете хорошо знать своего избранника, вам будет намного проще найти нужные слова, чтобы его возбудить. Просмотрев информацию, которую он размещает в социальных сетях, постарайтесь использовать К примеру, взгляните на его фотографии внимательно. Наверняка он ими гордится. Намекните в своих сообщениях на то, что вас безумно возбуждает его пресс (бицепс, плечи и т. д.).

Кстати, мужчины рассказывают о себе по-разному. Некоторые "вывешивают" в Сети практически всю свою жизнь. Вроде как «я вот такой, живу вот так, думаю вот так, делаю вот то или это». Другие ограничиваются лишь датой рождения (городом, специальностью, местом работы). Первые, как правило, являются эгоистами. Со вторыми начать эротическую переписку можно с такого сообщения: «Здравствуй, незнакомец. Ты такой таинственный…» Интригуйте мужчину, сохраняйте тайну и спонтанность, не задавайте лишних вопросов, играйте с ним. В таком случае вы не сможете ему надоесть и не перейдёте в категорию стандарт. При встрече ваш избранник обязательно порадует вас, не разочарует.

Кстати, не забудьте обратить своё внимание на количество женщин в его контактах. Если их слишком много, он однозначно хочет нравиться противоположному полу и пользуется у него успехом. Подразните его. Например: «Поиграем?» Дальше давайте простор своей фантазии…

Кратко, но заманчиво

Возбуждающие СМС любимому мужчине в прозе или стихах не должны быть чересчур длинными. Такие послания не заводят. Они утомляют. Тем более если они будут приходить вашему избраннику по частям. В этом случае смысл уловить будет довольно сложно. Краткое сообщение заставит мужчину включить своё воображение, думать о вас ещё больше. Отправляйте такие СМС, которые стимулировали бы его к ответу. Наполняйте их массой чувств, эмоций. На такие сообщения будет просто невозможно не ответить. Начните с невинного: «Что ты думаешь о той, которая целый день думает о тебе?» Не забывайте использовать знаки препинания. Этот приём также будет стимулировать любопытство вашего мужчины. Большую роль в таких сообщениях может сыграть многоточие. К примеру, напишите ему: «Думаю…» И выдержите паузу. Как правило, получив СМС от интересующего нас человека, мы хотим ему сразу же ответить. Подождите этого ответа. И не продолжайте переписку сразу же, его получив. Иначе вы создадите впечатление, как будто бы вам просто Поиграйте таким образом на первых фазах эротической переписки. Ваш избранник начнёт волноваться, когда вы будете задерживаться с ответом.

И напоследок. О том, что слишком длинные сообщения писать не стоит, забывать, конечно же, не надо. Но даже если вы пишете коротко… Пишите только в хорошем настроении. Ваш даже тщательно скрываемый негатив может всё напрочь испортить. Никогда не говорите о том (ни прямо, ни завуалированно), понравился ли вам или нет проведённый вечер. Постарайтесь сделать всё так, чтобы мужчина не чувствовал себя под давлением. Просто играйте словами. И будьте терпеливы. Иногда СМС-сообщения ответа не предполагают. Не думайте о том, что, если мужчина вам сразу же не ответил, вы ему безразличны. Возможно, он просто пытается найти нужные слова для того, чтобы выразить свой интерес, своё отношение, свои чувства к женщине. Мужчины, они такие… Им необходимо переваривать информацию… Тем более такого недвусмысленного содержания…

Пишем возбуждающие смс на все случаи. Множество шаблонов для эротических смс призывающих к действию.

Найти любимого мужчину сложно, но сохранить с ним страстные отношения на протяжении десятилетий еще сложнее. Именно сохранить отношения. Ни удержать, ни вернуть, а позволить огню любви гореть десятилетиями!
С суровыми тенденциями нашего времени это кажется невозможным, ведь кто-то сказал, а мы себе уже и внушили про какие-то кризисы, сроках в которые живет любовь и т.д.
Если это так, то как же наши прабабки выходили замуж в ранней юности и доживали с любимым мужем до последнего вздоха?
Как они добивались того, что их мужья, будучи в преклонном возрасте с той же страстью в глазах смотрели на них?

Как завести мужчину на расстоянии по СМС переписке, чтобы он возбудился?

Золотое правило. Хотите, чтобы мужчина вас любил — отправляйтесь в его мозг, а не штаны. Да-да, именно мозгами любили мужчины тысячи лет назад и продолжают любить сегодня. Сиюминутная страсть как быстро находит, так быстро и проходит. А ведь мы хотим иного?

В этой статье мы предлагаем начать интригу.
Завести мужчину на расстоянии, завладеть его мыслями и при встрече иметь необузданную страсть.
Нравиться ИДЕЯ? ТОГДА НАЧНЕМ!

Какой бы не был мужчина, он безумно любит, когда женщина меняется.
Запомните это как таблицу умножения. Как только вы перестанете меняться, вас сменят.
И пусть он будет жить бок о бок, пусть он будет оставаться вам верен, в голове его будут жить образы других женщин. Не допустим ведь этого?



Меняйте стили написания. Сегодня вы романтическая фея, а завтра коварная штучка.
Читайте любовные послания, как современников, так и творческих личностей прошлого.
Да, раньше писали на бумаге, теперь при помощи тачскрина, но суть передаваемой информации остается.
Помните, не всегда возбуждает вульгарность, иногда заводят весьма целомудренные речи, но с правильной подачей.
И научиться подавать целое искусство, которое стоит изучить.

Никогда не обсуждайте вашу переписку с кем -либо, кроме своего мужчины. Это слишком личное.

Никогда не пишите то, что не готовы выполнить.
Никогда не пишите о «игре», сценическом образе и т.д. если не готовы / не сможете встретить своего мужчину в нем.
Обманите один раз и больше никогда не сможете приковать его внимание к себе (мы конечно не берем во внимание форс мажорные обстоятельства в виде потопа, землетрясения и неожиданного появления дальних родственников на пороге квартиры).

Мужчину может возбудить и словосочетание «тумба для обуви» если недавно у вас был на ней страстный секс.
У одной дамы был безумный «обед», при котором была повреждена ручка переключения скоростей в авто.
Прошли годы, но стоит ей произнести эту фразу, и ее мужчина смеется, но становиться безумно страстным …



Для того, чтобы понять на что «давить», нужно знать что нравится вашему мужчине.
Какой наряд, стиль, какая часть гардероба возбуждает и т.д.
Но не переусердствуйте.
Например, если мужчина сходит сума от туфель на шпильках, фото ножек в туфлях и смс «, они ждут тебя», могут свести мужчину сума, но только в первый раз.
10 ТАКИХ отправьте смс и не увидите никакой реакции … (вспоминаем правило про постоянные изменения).

Также мужчину возбуждает мысль о том, что его тело мощно и желанно.
Напишите о том, что желаете сделать для него (ласки, прикосновения и даже любоваться на его части тела), напишите о том, что вас сводит сума (опять-таки ложь не приветствуется, но лесть никто не отменял).

Хитрите, играйте, получайте удовольствие от того что вы женщина! «Развратная» с уст любимого звучит комплиментом!



Ласковые и возбуждающие слова для СМС мужчинам в стихах и своими словами

Как мы уже говорили, есть множество фраз, словосочетаний, казалось бы, не имеющих отношения к интиму. Но отлично подстегивающих к сексу.

Вспомните свидание, на котором у вас был первый секс, а конкретно какая была предыстория к сексу. Место встречи, как он обнимал, что подарил в этот день и т.д.

Например, он обнял со спины, поцеловал в шею, и это было началом.
Напишите ему смс: «Я сейчас думаю о том, как ты меня нежно обнимал в первый раз …». И этого будет достаточно, чтобы вы оказались на одной волне.

Мужчины, как и женщины очень любят ласку и ласковые слова. Не стоит думать, что ваш мужчина исключение.
Смс: «Твои нежные губы — лучший утренний подарок», «У тебя крепкие руки, но такие мягкие объятья» и в таком духе подарят не только страсть, но и глубокое чувство привязанности.

Помимо смс напомним, что никто не отменял мини-записок.

Особенно если вы собираете ему еду, вещи на тренировку или что-либо еще с собой. Милое сообщение подарит ему отличное настроение и желание поскорее вернуться в кровать к любимой.

любовные стихи возбуждающие стихи нежные стихи

Относительно стихов, они прекрасны, но если вы не пишите их сами — не делайте на них основную ставку, как бы вы не любили читать рифму.
Но для разнообразия они тоже необходимы. Ниже мы приводим несколько вариантов, но возбуждающие рифмы столь многочисленны, что их можно собрать в многотомные книги.

Эротические СМС, возбуждающие мужчину, парня на расстоянии: текст

В этом разделе мы приводим целую серию примеров для написания эротических смс, но помните — они для вдохновения и только!
Если ваш мужчина решит ответить взаимным смс и начнет искать на просторах интернета эротические смс, после чего наткнется на ту, которую казалось бы искренне написала его девушка … это будет означать провал операции. А ведь мы этого не хотим?














Сексуальные СМС, чтоб возбудить мужчину, парня

В продолжение темы мы предлагаем добавить игривые сексуальные смс, целью которых является раскрепощение. Причем не только мужчины, но и вас.

Предложите в смс поиграть в игру, создайте сексуальный квест (отвечает правильно на интимный вопрос — получает награду, указанную в смс). Итак, первое смс — вопрос, второе смс — награда и ждем правильного ответа!



Сексуальные СМС

Также невозможно представить яркую сексуальную жизнь без познаний в этой сфере. Ищите интересные факты, древние обряды, исторических личностей ассоциировавшихся с сексом, необычные название, казалось бы, привычных поз и пишите игривые смс.

Например: «Сегодня ночью мы отправляемся на родео». Если вы только начали встречаться, он останется в недоумении. Но если квесты уже не впервые, он прикупит ковбойскую шляпу по дороге домой, а на работе отвлечется для поиска в гугле позы «родео».

В век интернета наши смс могут содержать не только текст, но и фото..интимные фото!
Фото под юбкой в офисе, глубина декольте на фоне улицы, а для самых смелых и отсутствие белья в общественном месте.
Но помните, отсутствие белья работает только тогда, когда это шокирует и возбуждает.
Если ваш мужчина знает, что белье не ваш предмет гардероба, вряд ли это произведет должное впечатление.



Интимные возбуждающие СМС мужчине

Приятные, возбуждающие СМС парню, когда он на работе

Итак, мы уже знаем, что не всегда стоит вульгарно себя вести. Иногда возбуждает приятности, понимание и нежнейшая любовь. Напишите любимому:

  • Люблю (и часть тела, поступок, черту характера)
  • Ты самый (замечательный, восхитительный, добрый) в мире!
  • У тебя все получиться, ведь мы вместе!
  • Увидела … и вспомнила о том какой ты замечательный у меня!
  • Спасибо что ты есть у меня
  • Соскучилась, жду …
  • У нас сегодня сюрприз
  • Мне было приятно, что ты сделал для меня
  • Ты мне нужен навсегда!
  • Этот город нуждается в герое — этому городу нужен ты!

Вы ночуете сегодня в разных местах? Не стоит упускать такую замечательную возможность! Ведь именно в разлуке познается истинное чувство.



Возбуждающая СМС на ночь парню, мужчине — пожелания спокойной ночи своими словами

Напишите ему трогательные смс:

  • Без тебя кровать совсем холодна …
  • Мои ножки ноют без твоих ласок …
  • Начните с «Хочешь, расскажу секрет?» и это однозначно превратиться с сексуальную переписку!
  • Сладких и развратных тебе снов!
  • Сладких снов, я хочу увидеть нас с тобой в моем сне..

Как сильно возбудить мужчину через СМС?

Поверьте, самого серьезного мужчину можно выбить всего одним смс, но!
Если у вашего мужчины работа связана с сосредоточенностью, выбирайте время для таких смс в процессе окончания работы и пути в сторону дома, на обеде, или с утра.
Если ваш мужчина читает доклад и от этого зависит ваша жизнь в ближайшие н-лет, не стоит сбивать его самой пылкой смс.



Как сильно возбудить мужчину через СМС

Но помните, для сильного эффекта нужно не просто призыв к действию, нужна агрессия с вашей стороны.
Например, «Зайти в свой кабинет, я уже там и на мне только шуба», «Твоя рабыня ждет на заднем сидении: оденешь или отшлепаешь», или «Посмотри в карман пиджака, но не в людном месте» а там заранее вложенные ажурные трусики. И т.д.

Написание одного смс это мина, которая может остаться целой, а может произвести взрыв.

А точнее страсть. Ниже мы приводим страстные смс-перепалки которые обязательно вас вдохновят на подвиги!



Как возбуждать мужчину по переписке: примеры СМС Как возбуждать мужчину по переписке: примеры СМС

Возбуждающие СМС-стихи мужчине

Рифма, да еще и с юмором никогда не выйдет из моды. Мы предлагаем не упускать возможности и побаловать своего любимого мужчину возбуждающе-дразнящими смс.

Вы недавно познакомились с молодым человеком, он вам безумно нравится и вы хотели бы узнать о нем побольше? Вполне резонное желание. Как, проявляя интерес, не показаться бестактной или слишком дотошной?

Правильно сформулированный вопрос, искренняя заинтересованность в его ответе помогут привлечь к себе внимание, заинтриговать собеседника и повлиять на дальнейшие отношения. Итак, вы переписываетесь в соцсетях или договорились о встрече, какие вопросы можно задавать пока еще мало знакомому человеку, а о чем спрашивать не стоит?

Какие вопросы можно задать парню по переписке?

Виртуальное знакомство ВК или Инстаграм – отличный вариант для тех, кто немного застенчив, не уверен в себе, не может с новыми людьми вести себя непринужденно. В интернет-переписке всегда есть возможность задуматься над смыслом фразы, взвесить каждое слово.

Однако, не стоит забывать, что написанное мало окрашено эмоциями. Обычный речевой оборот «как дела?», произнесенный с улыбкой и глядя в глаза, с одной стороны, а также прочитанный на экране монитора, с другой, — вызывают разные ощущения. Абсолютная грамотность – непременное условие вашего общения с незнакомцем. Чтобы передать настроение, завлечь, используйте смайлики, сленг — это раскрашивает написанный текст мазками позитива.

Не обрушивайте на юношу шквал сложных вопросов, дайте возможность и ему поинтересоваться вашей жизнью. Если он не воспользуется возможностью, то это значит одно из двух: стесняется или же вы не привлекли его внимания. Чтобы не выглядеть занудой, не расспрашивайте его все время о работе или учебе, не выясняйте подробности — этим можно поинтересоваться вскользь.

Увлекательное общение, переходящее в легкий флирт, всегда имеет продолжение. Не стоит акцентировать внимание на каком-то одном аспекте, но если речь зашла о фильмах или книгах и разговор интересен, не спешите переходить к другой теме.

Какие вопросы можно задать парню по переписке в соцсетях или мессенджере? Предлагаем примерный список по категориям. Спрашивайте вразброс, чтобы не утомить собеседника одной темой.

Профессиональная деятельность: цели, карьера

  • Чем ты занимаешься в жизни?
  • Нравится ли тебе твоя работа или будущая специальность?
  • Кем видишь себя через 5 лет?
  • Кем мечтал быть в детстве?
  • Планируешь ли после защиты диплома поступать в аспирантуру?
  • Собираешься ли продолжать учебу или ехать на работу за границу?
  • Что больше всего нравится в работе?
  • Каким профессиональным достижением ты гордишься?

Заодно вы можете проверить, насколько ваш знакомый самостоятелен в своих устремлениях. Если его нынешнее занятие не совпадает с тем, о чем мечтал, ненавязчиво поинтересуйтесь мнением собеседника — в чем причина, кто виноват? Если в ответ услышите – родители, препод, не оценивший молодое дарование, пришельцы, ставшие причиной опоздания на защиту диплома, то знайте, перед вами, непроходимый нытик.

Психологи утверждают, такие люди всегда будут искать оправдание собственной бездеятельности, обвиняя других, — это черта характера. Если молодой человек говорит, что сам не проявил достаточной настойчивости или обстоятельства сложились не лучшим образом, мысленно ставим большой плюс.

Что можно спросить у парня по переписке о друзьях?

  • Много ли у тебя друзей? Кто они – одноклассники, сокурсники, соседи?
  • Кто твой самый близкий друг? Опиши его.
  • Как вы проводите время?
  • Вы путешествовали когда-нибудь вместе?
  • Самый безрассудный поступок, который вы совершили?
  • Как называют тебя приятели?
  • Как ты думаешь, какими эпитетами тебя описали бы друзья? Даю подсказку: классный, брутальный, веселый, прикольный, надежный, вредный, злобный, ехидный.
  • Самый необычный подарок, который ты получил от них.
  • Какой алкоголь вы употребляете?
  • На ваших вечеринках присутствуют девушки или предпочитаете мальчишники?

Вопросы парню, чтобы лучше узнать его увлечения и пристрастия

  • Твои увлечения?
  • Любимый фильм, актер, киногерой.
  • Что может доставить тебе удовольствие?
  • Блюда какой кухни тебе нравятся?
  • Какой город из тех, где пришлось побывать, оставил в твоей душе неизгладимые впечатления? Чем?
  • Отпуск (каникулы) любишь проводить в горах, на море, на берегу реки, у монитора компьютера?
  • Есть ли у тебя домашнее животное?
  • Какое мороженое ты любишь?
  • На концертах каких групп посчастливилось побывать?
  • Любишь ли ты театр?
  • Из классических видов искусства предпочитаешь балет или оперу?
  • Какое место на планете хотел бы увидеть?
  • Какими талантами наградила тебя природа?
  • Любишь ли ты экстрим?
  • Употребляешь ли мат в общении с людьми, когда не хватает нормальных аргументов?
  • Какими иностранными языками владеешь? Какой хотел бы выучить?
  • Веришь ли в существование инопланетных цивилизаций?
  • Каким видом спорта занимаешься?
  • Предпочитаешь футбол или хоккей?
  • За какую команду болеешь?

Настроение

  • Что заставит тебя улыбнуться?
  • Чем пытаешься исправить неудачный день?
  • Как насчет стакана – наполовину пустой или полный?
  • Для хорошего настроения тебе нужны: дружеская вечеринка, свидание, общение с близкими, рюмка виски, драйв, хорошая книга?
  • Портится ли у тебя настроение в непогоду?

Вопросы о качествах личности парня

  • В споре предпочитаешь настаивать на своем или не станешь ввязываться в полемику?
  • Любимый цвет, время года, число, школьный предмет?
  • Кто из родителей оказал на тебя наибольшее влияние?
  • Во время просмотра какого фильма ты не мог остановить слез?
  • Боялся ли ты темноты в детстве?
  • С кем из членов семьи ты наиболее близок?
  • Что больше всего тебе нравится в бабушке и дедушке?
  • В твоей семье есть взаимопонимание?
  • Считаешь ли возможным вырядиться на Новый год в смешной наряд, чтобы повеселить близких?
  • Любишь ли делать сюрпризы, дарить подарки?
  • Как думаешь, для чего в холодильнике лампочка?
  • На кого хотел быть похож в детстве, юности?
  • Если у тебя что-то не выходит, будешь добиваться снова и снова, или выберешь другую цель?
  • Что для тебя главное в отношениях с девушкой?
  • Как ты представляешь себя в старости?

Какой вопрос можно задать парню ВКонтакте? Как выглядит твой идеальный выходной? Ты жаворонок или сова? Больше любишь зиму или лето? Куда планируешь отправиться в отпуск? Приходилось ли быть свидетелем на свадьбе друзей? Пил из туфли или не терял бдительности, и не позволил украсть невесту?

Вопросы, которые позволят лучше узнать парня

Молодой человек назначил вам свидание? Держитесь уверенно, но не вызывающе. Поблагодарите за то, что уделил вам время, и предложите поиграть в блиц. Каждый задает по 5 вопросов, ответы надо давать не раздумывая, очень коротко, спрашивать можно о чем угодно, попросите отвечать предельно честно. Какие интересные вопросы можно задать парню в блиц-опросе?

  • Что бы ты выбрал – популярность или богатство?
  • Любовь – это?
  • Если бы мог что-либо изменить в своем прошлом, воспользовался бы возможностью?
  • Какие три вещи взял бы в полет на другую планету?
  • В каком возрасте впервые влюбился?
  • Поешь ли ты в дУше?
  • Самый необычный предмет в багажнике твоего автомобиля.
  • Ходишь ли в храм?
  • Чувствуешь ли ты себя комфортно в одиночестве?
  • Веришь ли в отношения на расстоянии?
  • При каких обстоятельствах впервые поцеловал девушку?
  • Если станешь свидетелем ограбления на улице, попытаешься догнать грабителя или вызовешь полицию?
  • Ты любишь селфиться?
  • Как относишься к нудистам, готов ли отдыхать на их пляжах?
  • Умеешь ли делать эротический массаж?

После первой серии немного отдохните и позадавайте еще вопросы, это прикольный способ лучше узнать друг друга и поддержать взаимный интерес.

Какие пошлые вопросы можно задать?

Если юноша первым начал задавать вопросы об интимной жизни, не оставайтесь в долгу. Но такие беседы, пока вы еще недостаточно знакомы, лучше вести по переписке. Не смущайтесь, парень не стремится вас унизить или оскорбить, это нормальное желание узнать собеседницу получше.

Какие пошлые вопросы можно задать парню? Предпочитаешь секс утром или вечером? Занимался ли экстремальным сексом, какие были ощущения? Всегда ли ты предохраняешься или считаешь, что это дело партнерши? Твои эротические фантазии?

Есть ли у тебя опыт ролевых игр? Знаком ли тебе групповой секс? Любовь и секс для тебя синонимы? Что ты считаешь допустимым, а что не приемлешь в сексе? Есть ли у тебя опыт отношений с целомудренными девушками? Было ли в твоей жизни продолжение отношений после секса на первом свидании?

Наряду с практически невинными, задавайте и провокационные, каверзные вопросы. Чтобы не спугнуть поклонника, старайтесь держаться в тех же рамках, что и он, не переходя границы приличий. Если вы видите, что ваш визави в какой-то момент замкнулся, предложите закрыть тему, но отметьте, что будете готовы продолжить, если поклонника будут интересовать другие подробности.

Такой разговор, несомненно, заинтересует парня. С вами точно не будет скучно. От откровенности важно не скатиться до реальной пошлости и распущенности. Не стоит информировать юношу о вашем большом сексуальном опыте. Постарайтесь давать краткие, корректные ответы, уходя от интимных подробностей. Чтобы понравиться, никаких обещаний давать не стоит.

Какие вопросы не стоит задавать?

На начальной стадии отношений старайтесь проявлять осторожность. Не устраивайте допрос с пристрастием, если парень уходит от ответа на какой-нибудь вопрос.

Чтобы юноша не заподозрил вас в корыстных намерениях, особенно если он из обеспеченной семьи, не задавайте вопросы о материальном положении. Интересуетесь семьей? Спросите сколько братьев и сестер у вашего поклонника, в каком городе прошло детство, какие самые яркие воспоминания?

Список вопросов, которые нельзя задавать мужчине:

  • Сколько ты зарабатываешь?
  • Какой марки автомобиль у твоих родителей?
  • Чем владеет твоя семья?
  • Есть ли у тебя свое жилье?
  • Какую сумму в месяц ты тратишь на развлечения?
  • Самый дорогой подарок, который ты дарил девушке?
  • Планируешь ли жениться?
  • Сколько девушек у тебя было?
  • Что было причиной разрыва предыдущих отношений?
  • Твои бывшие были красивее меня?v
  • Кого ты больше любишь, свою маму или меня?

Не старайтесь выведать все ответы за пару недель ухаживаний, не форсируйте события. Проявляйте такт и уважение к личному пространству, реакцией на тот или иной ваш вопрос может быть смущение, обида или даже злость. Помните известный афоризм: «задавая вопрос подумай, готов ли ты услышать ответ»?

Поделиться: